Tuesday 1 December 2009

片想いサンバ One‐sided Love Samba



Music Title: 【初音ミク】片想いサンバ 
(Miku,Kataomoi sanba : "One‐sided Love Samba")
Singer: 初音ミク(Miku Hatsune)
Music & Lyrics written, Voice modulated by オワタP(Owata-P)



Japanese Lyrics (written by Owata-P)

君が好きで
君が好きで
この心がはじけそうだよ

好きだ
君が好きだ
この気持ちは止められないよ

だから
早く君にこの心を
知ってほしいよ

好きだ
君が好きだ
この気持ちに
早く気付いてよ

君のことが昔から好きだよ
君のたよりないとこが好きだよ
君が好きだよ 恋しているよ
だけど君は私を見てないよ

私昔から好きだよ
君をいつでもどこでも見てるよ
君が好きだよ 愛しているよ
だけど君はにぶいよ

頑張るよ 負けないよ
君を幸せにしてやんよ
泣かないよ 前向くよ
私がなんでもしてやんよ

私の事は所詮お友達で
なんにも君は考えてないでしょ
気付いてよ 苦しいよ
そろそろ私も泣いちゃうよ

私の気持ちに気付いてよ
片思いはもう嫌なんよ
じらしたりなんかしないでよ
ホントは気付いているんでしょ

いいから私を誘ってよ
断ったりなんかしないよ
抱きしめてくれる
だけでもいいんだよ

・・・・・・・・・・・・。

だけど今の関係は好きだよ
別にこれでも満足してるよ
君と話すよ 君と笑うよ
これで私は幸せなんだよ
私告白はしないよ

今の関係壊すの嫌だよ
私話すよ 私笑うよ
これ以上進むの怖いよ

行かないよ やらないよ
私の気持ちは言わないよ
知らないよ 止めないよ
君はこのままでいいんだよ

私のことは所詮お友達で
これから先に進むとかないでしょ
気付いてよ 悲しいよ
私もたまには泣くんだよ

私の気持ちに気付いてよ
片思いはもう嫌なんよ
じらしたりなんかしないでよ
ホントは気付いているんでしょ

私もそろそろ飽きちゃうよ
嫌なら引き止めてみせてよ

一言好きだと
言ってほしんだよ

・・・・・・・・・。

私やり方間違ってるかな
私損な生き方してるかな
君はなに考えているのかな
君の気持ちを覗きこんでみたいんだ

二人で遊びに出かける
そしてそのまま最後はバイバイ
それはやっぱりなんか変だよね
だから早く抱いてください

私の気持ちに気付いてよ
片思いはもう嫌なんよ
じらしたりなんかしないでよ
ホントは気付いているんでしょ

別れ際に飛びついてみせる
そのままくちびる押しあてる
慌てる君はニヤリと
見つめてみる

君が好きで
君が好きで
この心が
はじけそうだよ

好きだ
君が好きだ
この気持ちは
止められないよ

今は
早く君と
この心を
通わせたくて

好きだ
君が好きだ
この気持ちを
忘れたくないよ


English Lyrics (translated by Blacksaingrain):

I love you.
I love you.
My heart is about to burst.

I love you.
I love you.
I cannot stop this feeling.

So
I want you
to know how
I'm feeling now.

I love you.
I love you.
Get the message of mine
at once.

I've been in love with you for a long time.
You're unreliable though, I love you all the more for it.
I love you.I'm in love.
But you put me behind you.
I've been in love with for a long time.
I'm watching you anywhere anytime.
I like you. I love you.
But you're too insensible.

I'll get a hustle on. I won't give up.
I'm gonna make you happy.
I won't cry.I'll keep my chin up.
I'm gonna do everything I can do for you.

I'm sure you'd say we're just friends.
You're not interested in me, are you?
Just get it.I feel a pain in my heart.
I can't fight back my tears any more.

Get the message of mine.
I can't bear one-sided love any more.
Don't tease me like this.
At heart you already know how I feel, don't you?

Anyway just pick-me-up
I'll never say "No"
If only you'd hold me
in your arms!


But I like the way we're going now, too.
Well,I'm so pleased with it.
I talk to you. I laugh with you.
Those make me really happy.

I won't tell you how I feel.
I don't want to spoil the relationship between us.
I talk with you. I laugh with you.
I'm afraid of telling you how I'm feeling.

I won't go. I won't do that.
I won't tell you how I feel.
I don't know. I won't stop.
Stay just the way you are.

I'm sure you'd say we're just friends.
You'll never be interested in me, will you?
Just get it. I'm so sad.
I can't always smile.

Get the message of mine.
I can't bear one-sided love any more.
Don't tease me like this.
At heart you already know how I feel, don't you?

Maybe I'd get tired of you by now.
If you need me, just hold me back.
I just wanna hear you say
"I love you"

Am I not doing it right?
Am I getting the short end of the stick?
I wonder what you're thinking now.
I wanna see through you.

I go out with you.
And at the end, we say "Bye-bye "
Doesn't that strike you as weird?
So, just snog me at once.

Get the message of mine
I can't bear one-sided love any more.
Don't tease me like this.
At heart you already know how I feel, don't you?

As you are about to leave, I jump at you.
And I snatch a kiss from you
You get into a flurry.
And I grin at you gleefully.

I love you.
I love you.
My heart is about to burst.

I love you.
I love you.
I cannot stop this feeling.

Now
I wanna
share the feeling
with you at once.

I love you.
I love you.
I don't wanna forget how
I'm feeling now.


Original video on Nico Nico Video  
http://www.nicovideo.jp/watch/sm8598971
Subbed video on Youtube
http://www.youtube.com/watch?v=gwa6qjTcrec

No comments:

Post a Comment